Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 16 september 2016

Att vara älskad ända till Norrland...

Godkväll!


Och så kramar du om mig jättehårt och stryker bort en bångstyrig test i din panna samtidigt som du tittar allvarligt på mig och ger mig ett vackert äpple från Bellevues trädgårdar och säger att du älskar mig ända till Norrland. Och att det är jättelångt bort. Och att jag har regnbågsögon. Och är lika fin som en enhörning.

Och jag börjar nästa gråta av en av de finaste kärleksförklaringar jag någonsin fått. 

Att vara älskad ända till Norrland. Och ha regnbågsögon. Och att vara lika fin som en enhörning.

Det är stort. 

På riktigt.

Och så torkar jag bort en tår och kramar om jättehårt tillbaka. Och undrar varifrån hon kommer den där ungen.

Egentligen.


Kram

Inga kommentarer: