Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

onsdag 7 oktober 2015

Och hon swipar höger...

Godkväll!


Och hon hör hur Felicia efter fiolkonserten vrålar och skrålar och sjunger i duschen precis som miljoner andra kvällar och hon swipar höger och du skrev till mig och vad händer sen och vi kan hänga hela natten och följ med mig ut och hon är värsta tinderellan och ingenting är som förut och slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever och bränn vår stad och elden inom dig och rista in ditt namn för jag vill veta vad du heter och skjut mig här och nu för nu kan jag dö.

Och hela Bellevuehuset börjar gunga och alla måste liksom sjunga med och den där lilla sjuårsFlisan kommer ut och har handduksturban och deklarerar frankt att nu är det minsann dags att hon får börja på den där sången och dansen någon gång.

Det är liksom hög tid nu.

Och spänner ögonen i oss.

Och vi tittar på varandra.

Och håller med.

Det är hög tid nu.


Kram


Inga kommentarer: