Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 17 november 2014

Det ska aldrig få ta ta mig...

Godkväll!


Blev så tydligt idag på något vis. Och antingen låter jag den där tennisbollen som hindrar mig att andas. Normalt. Och det där hyperventilerandet och högtuppihalsenonda och påfrestningar och hit och dit och fläng och stress och jäkt.

Att ta mig. Eller inte.

Men aldrig utan kamp. 

Det lovar jag.

Så länge jag står upp.

I alla fall.


Kram till alla som kämpar!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Va rädd om dig vännen.
Lyssna på kroppen... vi har bara en vet du.
Suss gott!
Kram Anna

Unknown sa...

Åh, jag känner igen mig...
Sedan, tänker jag, sedan, så ska jag hejda mig, andas, lyssna på ett hjärta som slår lugnt och fridfullt... Men när kommer sedan undrar jag? Sedan kommer nog inte till mig, jag måste själv ta mig till sedan.

Kram

Urstarka Jag sa...

Ta bort stressen! Slappna av. .. säg nej!
Titta på mig, jag blev grymt sjuk på grund av kyckling och utbrändhet!
Priotera bort!
Stor kram
Maria