Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

fredag 10 januari 2014

Instagrammande och slut på geggamojjaväder...

Godmorgon fredag!


Vaknade till ett vitt täcke och flickorna är överlyckliga och pratar pulkor och skidor och barnens efterlängtade vinter verkar vara på gång nu. Äntligen och till sist. Och mamman och pappan känner väl i och för sig att de kan vara utan snöskottning och skrapa isiga rutor med stelfrusna fingrar resten av den här vintern också, utan att bli allför ledsna och förtvivlade. Men visst blir det en smula vackrare och en gnutta ljusare i alla fall. Och det här mörka geggamojjavädret som varit nu, gör ju ingen människa glad heller. För den delen.

Om ni har lust och vill får ni förresten gärna följa livet i Villa Bellevue på Instagram också.


Och jag vet. 

Undrens tid är inte förbi.


Kram


8 kommentarer:

Änglarna finns sa...

God morgon!
Lite avis är jag bpå ditt "vita täcke". Här är det bara grått!
Klart att jag vill följa den på IG.
Ha en mysig dag! Kram Annika

Anonym sa...

Ooo...Jaa förstår deras glädje över snön :) Hoppas det kommer mer/Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Kul Annika! Du är såå välkommen!

Kram och önskar dig detsamma!
Petronella

Lena - gott för själen sa...

Härligt med lite vitt. Hit har det inte kommit ännu, men det kommer väl i natt.

Så, nu har jag hittat dig på IG och följer. Jag heter @gottforsjalen där. Så klart.

Kram Lena

Prinsessorna på Bellevue sa...

Hej Lena! Det blir kul att följa dig också!

Kraam
Petronella

Home2tiny sa...

Mysigt för barnen med snö, själv vill jag helst vara utan. Ha en mysig helg o nu följer jag dig på IG. Kramisar Tina

Mittgodastefinaste sa...

Jag är så kluven till snö och vinter i år... Jag får såna vårkänslor när jag klafsar runt i sörjan och det är så varmt!

Kram Jenny

annorlunda Underbara sa...

Åh , jag ska genast leta upp dig på Instagram.
Hittar du mig också kanske ?
@annorlundaunderbara
Kram, ses på IG
/Jess