Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 26 september 2013

Den allra finaste grinden...

God eftermiddag!


Är det något som jag önskat mig innerligt så är det en grind och när jag hittade denna på Blocket för några år sedan så visste lyckan inga gränser. Den är gammal och hade lite skavanker och var lite trasig här och där, men vad gjorde det. Hade prytt ett gammalt hus i Ramlösa Brunn.

Tyvärr var den väl i minsta laget för Villa Bellevue, så min käre mor och far köpte den istället och idag kom den äntligen på plats. Och den är så fin så man får dåndimpen. Passar så väldigt bra till deras lilla gulliga hus.

Så jag letar vidare.

Än har jag inte gett upp.


Kram


10 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt vacker...
Hoppas du finner din mé/Kram

Helenas enkla vardag sa...

Men vilken fin grind, vilken tur att den passade hos dina föräldrar istället, då kan du ju fortsätta njuta av den. Lycka till med letandet.
Kram Helena

Annas röda stol sa...

Jag dör så FIN. Helt underbar, hoppas du finner dig en grind och den kommer säkert att vara lika vacker. Kram Anna

till-vidas-ara sa...

Helt underbar!!! Jag också så väldigt svag för sådana gamla grindar. tyvärr bor vi inte i ett lika gammalt hus, från 49, men om interiören är mer 30-tal ? hehe..tror jag skulle kunna sätta upp en i allafall och så några riktigt gamla välvda fönster på huset till det ..mmm...

kramar Lycke

Anonym sa...

Urtjusig!!!
Vi ska också investera i grindar, två stycken. Men jag tror att min alldeles egna snickare ska få äran att göra dom. Alltså får jag vänta.
Kram
AC

Anonym sa...

Herrejösses vilken urtjusig grind! Jag har inget staket runt huset, men åh, vad jag vill ha en sån grind! Kram Ella

Vardag och flärd sa...

Vacker grind! Jag tror nog att du hittar en passande grind så småningom, nu får du glädja dig åt torktumlaren ett tag!
Ha det fint!
Kramar Eva

Blommiga Rutan sa...

Dåndimpen var rätta ordet!
Tror aldrig jag sett en vackrare grind!

Ha det så gott
Kram Anncathrine

Hemkära Hanna sa...

Den var väldigt snygg den!

Soldat Rymans Stugor sa...

Åh, det finaste grinden jag någonsin sett, jag är kär<3