Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 6 augusti 2012

Var ska man börja?


God eftermiddag!

Denna varma, men lite molniga, måndag har vi varit till simhallen, tills barnen var så skrynkliga att vi var tvungna att gå hem. Känner nu att jag har typ en miljon saker att göra, vet bara inte riktigt var jag ska börja. Diskmaskinen vill fortfarande inte fungera, men det har funkat rätt bra ändå. Man vänjer sig snabbt...

Skulle även behöva rensa rabatter och plantera om blommor. Men samtidigt skulle jag behöva jag tvätta massor med maskiner, handla mat och laga mat, bädda, städa, dammsuga, torka golven, stryka och lägga in tvätt...

Eller också ska jag bara sätta mig i soffan och mysa med bäbis och tjejerna en stund... Tror jag gör det...

Kram

Vad är det under här då?

Disk, disk och disk...

Vacker kruka eller urna som jag köpte på Lövparken i lördags...

och en vacker vit ros...

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Ibland är det bara så himla gott att vara med sina älskade barn och mysa.Släppa alla måsten.Fina bilder.Himla fin kruka sött med en vit ros i.....Ha nu en skön kväll vännen.Mys och njut med dina fina tjejer Kramar Rita ♥