Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 26 juli 2012

Snart 90 år....och Facebook....


Godmiddag!

Igår besökte jag min älskade mormor! Hon är den snällaste och goaste som finns och hon är ju bara såå cool! I augusti fyller hon 90 år och hon har minsann Facebook! Vad säger ni om det?
Inte ens jag har ju det... Men så är ju jag, å andra sidan, den mest omoderna stenåldersmänniskan som går i ett par skor... Jag har inte ens en MOBIL!  Känn på den... Hahaha , jag är alltså helt ute och helt hopplös... När min mobil gick sönder, för något år sedan, har jag inte köpt någon ny...

Mormor gav mig de jättefina handdukarna som ligger på mitt otroooligt slitna köksbord. Kanske dags att göra något åt det, förresten...

Handdukarna är jättevackra och broderade inför hennes bröllop. Äntligen var kriget slut och de kunde till sist få varandra, midsommarafton 1945. Handdukarna är knappt använda och jag ska vårda dem ömt, det lovar jag!

Kram

Vackra Rosenvialer och Ruta, från mormors trädgård!

Vacker Stjärnflocka eller "Linnés döttrar", från mormors trädgård!

Inga kommentarer: