Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

torsdag 26 juli 2012

Klöver tio har kommit ut!

Godkväll!

Vad jag har oroat mig... men i samband med kvällsleveransen så kom så det lilla hörnet av klöver tio, till slut ut... Åh, äntligen kan man andas ut... 

Annars så har jag och de små plockat hallon idag och gjort en god hallonpaj. Sedan har vi fikat med bästa grannarna och N har varit värsta Ernst och gjort en fin liten ny rabatt och planterat både Polstjärnan och New Dawn. Jag har New Dawn lite varstans i trädgården, men den är svår att få fason på, tycker jag. Men skam den som ger sig... Den är så vacker, så jag ger inte upp!

Hoppas ni också har haft en fin dag!

Kram


Den här lilla Kråkan är nämligen inte så oskyldig som hon ser ut...Hon är minsann en riktig kortätare och gör sin mamma sjuk av oro...
...men samtidigt så otroligt mycket glädje!




Får vi ta nu?

Inga kommentarer: