Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

måndag 23 juli 2012

Blåbärsmuffinsdoft i hela huset...

Godkväll!

Vilken blåsig och regnig dag! Känns inte som det är mitt i juli direkt, snarare lite höstaktigt...
Känns dock lite mysigt att tända lite ljus inne och mitt nya muffinsljus sprider sin blåbärsdoft i hela huset och det luktar så gott!

Jag är också så glad för min nya fina duk, som jag fick i födelsedagspresent av svägerskan Kristina (som bor i Madickenhuset). Ser ni att det är liksom som "Pippi-mönster". Duken, eller löparen, kommer från Nyblom o Kollén och är så  fin. Den passar både nu på sommaren och är säkert jättefin till jul också.

Förresten har jag två underbara svägerskor, båda är vackra och heter Kristina. Den andra Kristina bor i en gammal prästgård, såå fint!

Kram Petronella


Inga kommentarer: