Inredning, Husbygge, Härliga barn, Ånglar, Drömmar och Trädgård

Inredning, Husbygge, Härliga barn, Änglar, Bullar, Pelargoner, Drömmar och Trädgård

lördag 28 juli 2012

Bästa vänner...

Hej, härliga lördag!

Solen skiner och det verkar bli en underbar dag idag! Släpade ju med mig en hel del från Lövparkens Trädgård igår... Hela bilen var full och den stora ängeln fick vi lov att sätta i baksätet med säkerhetsbälte. Ett pyramidformat avenboksträd, som ska bli upp till 10 m högt, fick också följa med. Visserligen inte sådär värst pyramidformat än, men det kanske blir... Sedan såklart ännu en ros, New Dawn igen.

Jag, tjejerna och min kära mor har också hunnit med och varit på loppis och som vanligt så blev det en hel del fynd. Ska visa er sen...

Kram


Vacker lerkruka med olivträd, fikus på stam och lagerblad på stam köptes på Lövparken. Hela trappen är nu knökfull med olika örter och kryddor. Praktiskt när det finns precis utanför köket...
Liten dambyst fyndades även, visserligen hade jag redan en, men som jag alltid brukar säga, man kan aldrig få för många av vackra saker...

Du och jag...

...ska alltid hålla ihop...

Tjejerna spexar...

Naturligtvis kunde jag inte hålla mig, så även en ängel fick flytta hem till oss...
Ja vet, jag är hopplös...

Inga kommentarer: